No és només un anunci d'Apple, és un anunci sobre la paternitat
En una publicació que un nord-americà anònim ha compartit sobre un anunci d’Apple que ja ha acumulat més d’1 milió de visualitzacions en poques hores (cal recordar que avui és Acció de Gràcies als Estats Units, el seu dia més gran), el mateix internauta exclama: “Estic atònit. Apple acaba de llançar el millor anunci a favor de la criança dels fills en la història de la publicitat nord-americana.” I afegeix: “La revolució cultural pro família ja és aquí.”
Realment, el gegant nord-americà ha fet un gir copernicà en la seva estratègia de comunicació i màrqueting. D’una forma senzilla, dolça i molt entranyable, torna a posar en valor la figura paterna i el seu paper en l’entorn familiar. L’anunci és preciós per si mateix, i està realitzat amb molt d’afecte i tacte per evitar ferir cap gènere.
En qualsevol cas, suposa un avenç important en el món de la comunicació, liderat per una de les companyies més influents de l’electrònica de consum, actualment la número 2 en facturació mundial.
No deixeu de veure l’anunci: