Òbviament totes les obres son necessàries i demostren que les xarxes viaries d’acces a la capital del Vallès Oriental estaven abandones des de fa anys i eren clarament poc operatives. Al menys han començat a fer quelcom, que ja es molt.
L’Ajuntament de Granollers ens informa que a finals del mes de gener la Diputació de Barcelona va començar la segona fase de les obres d'urbanització dels itineraris per a vianants i bicicletes a l'entrada de Granollers des de la carretera de Lliçà d'Amunt (BV-1432), cosa que ja patim fa dies, veritablement.

Ens diuen que aquesta actuació dona continuïtat a les obres ja iniciades fa tres anys i que va contribuir a “pacificar” el trànsit, ordenar la mobilitat d'aquest accés a la ciutat i millorar l’accessibilitat dels barris de Terra Alta i Can Gili.
Les actuals obres es desenvoluparan de forma progressiva per minimitzar les afectacions al trànsit. Així, a partir del 17 de febrer i fins a finals d'abril, no es podrà girar cap a la carretera de Canovelles des de la BV-1432. Prenguin nota, sobre tot els que venen des de Lliçà d'Amunt o la C-17 per anar cap a Canovelles.
S'habilitarà un itinerari alternatiu provisional pel carrer de Sant Ferran, que transcorrerà paral·lel a la carretera de Lliçà d'Amunt i a la via de tren, i permetrà incorporar-se a la carretera de Canovelles pocs metres abans de la carretera de Caldes.
Aquesta segona fase de les obres, tindrà una durada prevista de cinc mesos.